ساخت و تولید از شما، تأمین ابزار از ما

فروش ابزارآلات ساختمانی و صنعتی
خرید ابزارآلات ساختمانی و صنعتی
خرید عمده ابزار

تأمین کلیه ابزارآلات ساختمانی، صنعتی و مصرفی مورد نیاز کارخانجات، کارگاه ها، واحد های تولیدی و تأمین ابزارآلات صنعتی و ساختمانی کلیه پروژه های ساخت و ساز در ابزار فابریک

ابزار فابریک با توجه به اهمیت موضوع خرید سازمان ها، کارخانجات، کارگاه های تولیدی و همچنین کلیه پروژه های مربوط به ساخت و ساز اعم از ساختمانی ، راه سازی و …  در جهت تعامل هر چه بهتر با این واحدها تلاش دارد تا در عرضه ابزارآلات ساختمانی و کالاهای صنعتی و مصرفی درجه 1 و اصلی با قیمت های ویژه و ارائه خدماتی چون صدور فاکتور رسمی، پیش فاکتور و مشاوره های تخصصی، کار را برای تأمین کنندگان و خریداران تسریع و ارتباط بین بازار و خریداران را به کوتاه ترین مسیر تبدیل نماید .


بخشی از مزیت های خرید ابزارآلات ساختمانی و صنعتی از ابزار فابریک: 

  1. ارسال سریع پیش فاکتور 
  2. تخفیف ویژه در خرید های عمده 
  3. تضمین 100% قیمت (در صورت داشتن قیمت پایین تر از پیش فاکتور ما با ارائه پیش فاکتور با هماهنگی کارشناسان قیمت اصلاح می گردد .)
  4. مشاوره تخصصی 
  5. تأمین صفر تا 100 (ابزار آلات صنعتی ، متریال و لوازم ساختمانی ، بهداشتی ، قفل و یراق و …)
  6. ارسال آنی بدون پرداخت هزینه حمل برای خرید های بالای 500 هزار تومان 
  7. ارسال فاکتور رسمی در صورت نیاز

در صورتی که صاحب، مدیر و یا مسئول خرید واحد های اشاره شده هستید جهت مشاوره تخصصی و تأمین نیازها اعم از ابزارآلات ساختمانی و صنعتی و … با ارائه خدمات ویژه با ما تماس بگیرید .
راه های ارتباطی :
شماره تماس : 66102682-021
شماره واتس آپ : 09357858385
فروش عمده ابزارآلات
خرید ابزارآلات ساختمانی

راهنمای ارسال پیش فاکتور :

جهت ارسال سریع پیش فاکتور دو روش در دسترس شماست :

روش اول : شما میتوانید لیست خرید خود را به صورت تصویر، دست نوشته، pdf یا هر آنچه که قابل مطالعه باشد را به شماره واتس اپ 09357858385 ارسال نمایید.

روش دوم : شما میتوانید تصویر یا فایل صورت کالای مورد نیاز خود را از طریق فرم زیر در سایت بارگذاری نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن پیش فاکتور برایتان ارسال گردد.

اگر به هر دلیلی موفق به ارسال نشدید، جهت دریافت راهنمایی بیشتر با مشاورین ابزار فابریک در تماس باشید.

تماس: 66102682-021 – 09126121300