فروشگاه اینترنتی ابزار فابریک در راستای رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز این فرصت را در اختیارشان قرار داده است که در صورت تغییر نظر خود در خصوص کالای خریداری شده طی مدت 7 روز بعد از تحویل کالا آن را با شرایط زیر به فروشگاه مرجوع نماید (وجود هر 4 شرط الزامی است )

  1. باز نشدن پلمپ دستگاه
  2. استفاده نکردن از دستگاه
  3. مخدوش نشدن بسته بندی محصول
  4. مخدوش نشدن بارکد محصول

همچنین در صورت وجود یکی از موارد زیر میتوانید با شرایطی که اعلام میگردد نسبت به بازگشت کالا یا تعویض آن اقدام نمائید .

  • در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در محصول خریداری شده و محصولی که به دست مشتری عزیز رسیده باشد از مشتریان محترم درخواست میگردد این مغایرت را حداکثر تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به اطلاع فروشگاه ابزار فابریک برسانند تا نسبت به بازگشت یا تعویض محصول اقدام گردد .
  • در صورت مشاهده هر گونه آسیب فیزیکی بر روی محصول و یا در بسته بندی آن از مشتریان محترم درخواست میگردد این موضوع را حداکثر تا یک روز کاری پس از دریافت کالا به اطلاع فروشگاه ابزار فابریک برسانند تا نسبت به بازگشت یا تعویض محصول اقدام گردد .
  • در صورت مشاهده هر گونه اشکال فنی ( در صورت عدم استفاده کاری ) در دستگاه و یا وجود مغایرت محصول ارسالی با محتوا و اطلاعاتی که در سایت درج شده است از مشتریان محترم درخواست میگردد این موضوع را حداکثر تا دو روز کاری پس از دریافت کالا به اطلاع فروشگاه ابزار فابریک برسانند تا نسبت به بازگشت یا تعویض محصول اقدام گردد .

توجه : بدیهی است پس از گذشت زمان های مذکور مسئولیتی متوجه ابزار فابریک نیست .

توجه : شماره تماس جهت اطلاع موارد بالا 65020682-021 می باشد . همچنین بهتر است قبل از تماس از سیستم پاسخگویی آنلاین سایت (چت) جهت اطلاع از شرایط بازگشت با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

توجه : به منظور بازگشت کالا لازم است فرم بازگشت کالا به طور کامل و با دقت تکمیل گردد در صورت عدم ارسال فرم بازگشت کالا ابزار فابریک از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد .

توجه : شماره کارت و یا حساب ثبت شده در پنل کاربری باید با نام و نام خانوادگی فرد سفارش دهنده مطابقت داشته باشد .