ابزار فابریک جهت تسریع در امر خدمات دهی به مشتریان عزیز اقدام به راه اندازی بخشی به نام تعمیرات کرده است .

در صورتی که ابزار شما نیاز به تعمیرات دارد میتوانید با انجام مراحل زیر به راحتی از خدمات تعمیرات فروشگاه اینترنتی ابزار فابریک استفاده نمایید .

ابتدا با تکمیل فرم قابل دسترس در همین صفحه اطلاعات خود و دستگاه نیازمند تعمیر را وارد نمایید . بدین صورت که اطلاعات فردی ، شماره همراه و نام کامل دستگاه ، برند ، مدل و مشکل دستگاه را در قسمت مخصوص خود در این فرم ، پر میکنید و به عنوان نمونه یک یا چند تصویر واضح از دستگاه مورد نظر در قسمت آپلود تصویر ارسال مینمایید . همکاران ما در بخش خدمات در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و قابل تعمیر بودن دستگاه و هزینه حدودی آن را به شما اطلاع میدهند . در صورت تایید ، پیک جهت دریافت دستگاه ، ارسال و دستگاه را از شما تحویل میگیرد و رسیدی مبنی بر دریافت کالا ارائه میدهد و در مرحله بعد پس از بررسی دستگاه ، علت خرابی و نحوه تعمیر دستگاه به مشتری عزیز اطلاع رسانی میگردد و با درخواست مشتری ادامه فرآیند تعمیر صورت میگیرد .

*تمام مراحل با تأیید مشتری و درخواست ادامه روند تعمیر صورت میگیرد .

*هزینه حمل پس از اعلام به مشتری و تایید توسط وی در فاکتور اعمال میگردد .

*درصورت انصراف مشتری در هر مرحله ای از روند تعمیر فقط هزینه حمل توسط مشتری پرداخت میگردد و هیچ هزینه ی دیگری متقبل نخواهد شد .

چرا برای تعمیر دستگاه ، ابزار فابریک را انتخاب کنیم ؟

چون که کلیه خدمات بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتری انجام میشه .

چون که تمام مراحل تعمیر و هزینه ها به شما اعلام میشه و در صورت عدم رضایت در هر مرحله ای فقط هزینه ایاب ذهاب ازتون گرفته میشه .

چون که قبل از هر مرحله ای یه مشاورتخصصی داریم که باهاتون تماس میگیره و قابل تعمیر بودن یا نبودن دستگاه رو کامل توضیح میده .

چون که هزینه تعمیر بعد از تست در محل شما ازتون گرفته میشه .

پس با خیال راحت تعمیر دستگاهتون رو به ما بسپرید …

جهت تکمیل فرآیند تعمیرات فرم زیر را پر کنید.

فرم تعمیرات

  • برای مثال( فرز آهنگری رونیکس مدل 3231)