ابزار دنیایی است بی پایان!

در هر زمینه ای که در آن فعالیت میکنید این ابزار کار شماست که اراده تان را به عمل تبدیل میکند.

فروشگاه ابزارآلات ابزار فابریک
فروشگاه ابزارآلات در تهران 
ابزارفروشی در تهران 
ابزار فروشی
بازارآهن شادآباد

فروشگاه ابزارآلات ابزار فابریک با شعار (صفر تا 100 را از ما بخواهید) از سال 1386 شروع به تأمین و فروش ابزارآلات صنعتی و کلیه متریال ساختمانی (ابزارآلات ساختمانی) و کارگاهی، به عنوان یکی از خوشنام ترین مجموعه های فروشگاهی در منطقه غرب تهران – بازار آهن شادآباد (مجموعه فروشگاه های پارس) پرداخته است. 

انتخاب ابزار مناسب، با کیفیت و خوش قیمت با توجه به دسترسی کمتر به مقایسه آنها در بازار کار دشواری ست، تنوع ابزار مصرفی در هر زمینه ای کار را پیچیده تر هم میکند، انتخاب از بیشمار برند مختلف هم بر سختی انتخاب می افزاید، لذا فروشگاه ابزارآلات ما با تجربه سالیان طولانی در عرصه فروش مستقیم و پخش و تأمین ابزارآلات صنعتی و ساختمانی با چند شعبه در بازار غرب تهران (شادآباد)، تلاش بر آن دارد که در حوزه فروش آنلاین هم وارد عمل شود و انتخاب شما را برای خرید محصولات متنوع راحت تر کند.

هدف، نه شعار!

هدف ما ارائه ابزارآلات با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت برای شماست، که با یک مقایسه کوچک می توانید به صحت این ادعا پی ببرید.

همچنین تلاش ما این است که بتوانیم صفر تا 100 هر آنچه در زمینه ابزارآلات صنعتی و ساختمانی و حتی کارگاهی و خانگی نیاز دارید، برایتان فراهم کنیم .

فروشگاه ابزارآلات ابزار فابریک، علاوه بر خدمات دهی به مشتریان حضوری، وظیفه خود میداند در فضای بی انتهای مجازی نیز، خدمات خود را به همه اقشار از هموطنان خود در هر کجای سرزمین عزیزمان و برای هر نیازی ارائه دهد.

جامعه هدف ما شرکت های پیمانکاری، پروژه های ساختمانی، همکاران و عزیزانی که نیاز به ابزار را در خود احساس میکنند بوده است و سابقه درخشانی جهت همکاری با این جامعه بزرگ داشته ایم. به همین دلیل برای ارتباط نزدیک تر با این جامعه هدف در کل کشور و ایجاد فضای دوستانه، همراه با اعتماد ازطریق فروش آنلاین همراه شما خواهیم بود.

ابزار فابریک با توجه به تنوع فوق العاده محصولات، جهت سهولت در انتخاب شما، به معرفی ابزارآلات، برندهای معتبر نظیر رونیکس، کنزاکس، آروا، توسن و … و مقایسه آنها می پردازد. همچنین بخش آموزش ما همیشه فعال خواهد بود.

در آخر باید بگوییم ابزار فابریک فقط یک مجموعه فروش کالا نیست و ما همه تلاشمان ایجاد یک تعامل مشترک با شماست، تا از این طریق به یکدیگر نزدیک تر شده و با ایجاد یک اعتماد دو طرفه، از تعاملات کاری با یکدیگر همراه با اطمینان و آسودگی خاطر لذت ببریم.

امیدواریم در این زمینه با کمک شما قدم هایمان را هر روز محکم تر برداریم. 

اطلاعات تماس و نشانی فروشگاه ابزارآلات ابزار فابریک، در برگه تماس با ما به صورت کامل ثبت شده و می توانید در صورت نیاز با ما در تماس باشید.